Så var det slut på Safarin

 
 
 
Var in i Elefant skogen, typ, var massa där åtm ^^
 
 
 
 
Noshörningar :-D Aldrig sett sådär långa horn!!
 
 
Å massa pippifåglar som red på ryggen ^^
 
 
Äntligen var The Big Five checkat √
 
 
 
Förstår mig inte riktigt på de där djurens form xD
 
 
Plötsligt kommer de 2 lejon gående över vägen framför bilen :-D
 
 
Kom bara typ 1-2 m från bilen! xP
 
 
 
2 stora, gamla hanar. Ca.18 år, vilket ligger vid den maximala livslängden för Lejon!
 
 
 
 
 
 
Lunch paus på vid nån mysig liten affär :-)
 

Därmed avslutas safari delen, samlat ihop bilder och gjort de bästa jag kunnat av dem!
Hoppas ni gillat det! :-D

Jag har iaf tyckt det varit väldigt kul att få göra något av bilderna, och delat med mig av dem :-)

Avslutar med en av mina favoritbilder:

 

 
En Zebra i Lake Manyara ☆ 


Kommentarer
Cecilia

Elin du är så duktig på att fota! Otroligt fina bilder! :)

Svar: Tack Cecilia! :-D
Elin Sundqvist

2015-01-30 @ 17:11:36
Marina

Håller med Cille! Så otroligt underbara bilder.. proffsigt! ;)

Svar: Taack! :-D Men ska man ha fina bilder måste man ha fina motiv såå ;-)
Elin Sundqvist

2015-02-10 @ 09:20:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0