Ett MAGISKT norrsken

I natt fick jag och Jennifer beundra ett otroligt vackert norrsken, det var kort sagt Magiskt! Ett sånt som man bara står med öppen mun, skakar på huvudet och snurrar runt för att se de från alla håll, just W.O.W!!!
Vi hade den bästa vy man kan tänka sig när vi stod mitt ute på sjön med norrskenet runt om oss. 
Såklart stod vi och grämde oss över att kamerorna lega hemma i en vrå nånstans. Så jag for hem och hämtade min och hann få med lite av de  vackra på bild!
 
Jag förstår verkligen varför turisterna kommer långa vägar för att få se detta underbara natur fenomen. 
 
~ Ett opublicerat inlägg från förra veckan ^^
 
 
 
Inte bästa skärpan på de första märkte ja sen.  ↑
 
 
 
 
 
 
En liten kissemiss☆ ^^
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0