Hemma efter många, många timmars resande!!!

Hemkommen efter en härlig, spännande och väldigt rolig resa med mycket skratt, till Umeå!
Väldigt glad att jag var med!!! Tack mina fina klasskamrater för en underbart galen och rolig resa!
Hunnit med att besöka Kiruna, Luleå, Piteå, Skellefteå, Umeå och Gällivare, och alla ställen däremellan på väldigt kort tid ;) 
 
 
Yrkes-SM kval :D En spännande och nervös erfarenhet rikare! Först blev vi inlåsta i Boston i 4 h. Vakter med oss när vi gick på toaletten eller åt mat. Sedan kl. 12 var det min tur. 3 domare som gick runt på scenen med sina hökögon och en hel del folk som satt och glodde. Japp.
 
 

Käka på restaurang och hade de gött!
 
 

Kl. 6 på torsdag morgon tog vi en härlig morgon promenad till tågstation :-)
 
 

Äntligen fick jag åka tåg!!! :D Tkr de är så skönt och mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0