Jag Älskar Hundar! ♥

Hundar måste ju vara bland det bästa som finns!
Sommaren 2011 jobbade jag i kangos på en hundkennel som nu har mer än 100 hundar. Jag kan bara säga att jag fullständigt stromtrivdes där! Till och med de dagar regnet öste ner och gjorde hundskiten till en väldigt illaluktande lös skits sörja, då hela jag luktade som en enda stor soptipp.
Detta tas över av alla de mysiga stunder då hundarna klänger runt en och sätter sina tassar runt midjan och vill bli kliade.
För dom som inte tycker om hundar så är detta nog inte direkt nått drömjobb, men för mig är det verkligen de bästa jobb, praktik, veterinär besök hos valparna någonsin!
Ett riktigt hundparadis!
 
 
Min lilla Calle! ;-* ♥
 
 
 
Så vackert me de där blå ögonen!
 
 
Omega och Opal stannade hos mig när de egentligen skulle me och tränas till å dra med fyrhjulingen, inge problem för mig som fick världens gulligaste & kramigaste sällskap! ♥
 
 
Nellie! ♥
 
 
 
 
Gamle London som hann få 2 strokar innan han tillslut, 14 år gammal, fick flytta hem till hundhimlen!
Han var så söt när han trodde att han fortfarande var ung och spidigt och kröp in i en hundkoja å sen inte kom ut därifrån x) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0