En Onödig Lista! (men kul att göra)

KÄRLEK

Är du singel?  Ofc!

Trivs du med det? Jadå

Vad är viktigt i ett förhållande? Kärlek, inte ta den andra förgivet.

Vad är viktiga egenskaper hos en partner? fin i hjärta

Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? vill inte tatuera mig oavsett vad 

Vem kysste du senast? Nån ovillig lillbrorsa ;-)

Är du kär? Inte vet ja

Den äldsta du hånglat med? -

Den yngsta du hånglat med? -

Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? ätit

Vad för sorts killar dras du till? kändisar, haha!

Vill du gifta dig? Jaa, om jag har någon att gifta mig me!

 

OM DIG

Vad heter du? Elin Julia Sundqvist 

Vart kommer du ifrån? samma som helan, skogen! 

Hur lång är du? kort

Din skostorlek? 36

Din stil? Beror på vars jag är 

Har du bra betyg? inte nå mer 

Vart bor du? I skogen med Helan

Har du några smeknamn? Aa

Vad älskar du? åka snowboard bl.a. 

Vad hatar du? min mage, innehållet

 

DÅLIGHETER
 
Har du någon gång varit deprimerad? Ja!
Har du skurit dig? Ja men de har väl alla lyckats med?
Brukar du dricka alkohol? Nej!
Brukar du röka?  Nej!
Har du tagit droger? Men Nej!
Har du haft någon slags ätstörning? Nej!
Har du varit i slagsmål? Haha jaa! 
Har du snattat från en affär? nej
Har du sårat någon med flit? de vill man ju aldrig!
 

VEM

Vem ringer du när du är ledsen? Pratar inte så ofta i telefon numera 

Vem träffade du senast? Min familj 

Vem skrev du senast med? Hmm, mamma?

Vem är du kär i?  inte i dig iaf! 

Vem vill du träffa? mina fina kusiner bl.a.

Vem litar du mest på? de finns nåra!

Vem skulle du vilja se ut som? Jaadu! Jag ser ut som jag gör bara !

 

HAR DU NÅGONSIN
 
Gråtit offentligt? Ja!
Skadat dig allvarligt? Nej  
Varit utomlands? Jodå! :-) 
Varit med på tv? Jodå! ;-) 
Velat dö?  Mm...
Gjort något riktigt dumt? Haha Jaa! 
Gråtit över en pojke? Aa :-p
Träffat någon genom internet? Nee!  
Blivit kär i en vän? Nepp!
 

VÅGADE FRÅGOR

Hur mycket väger du? de spelar väl ingen roll?! 

Vem bråkade du senast med? Loviisa

Går du på några mediciner? Nejda!

Äger du några rosa stringtrosor? Vrf ska alla veta om jag har rosa stringtrosor eller inte? 

Den finaste färgen på underkläder enligt dig?  gula...

Har du älskat någon på riktigt? Kan man älska någon på låssas?

Är utsidan viktig? Utsidan ger insidan en chans, sedan är det insidan som avgör om personen stannar hos dig! Det är insidan som räknas!!!

Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? Ja

Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? Nej

Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? Man sak inte tro på rykten.(säger som Helan)

Har du varit på ett polisförhör någon gång? Nej men på rättegång. 

Kan dina föräldrar lita på dig? Hoppas jag!

Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Om det blir så så spelar de nog ingen roll då men jaa..

Hur ofta gråter du? Är ganska blödig av mig..! 

Har du några rykten efter dig? Vad i så fall? Hoppas inte de! 

Har du spridit ett rykte någon gång? Hoppas inte de heller!

 

IDAG OCH IMORGON

Vad har du gjort idag? Skola

Vad har du haft på dig idag? Mjukis

Hur har du mått? Helt okej :-)

Vad ska du göra imorgon? Skola igen. 

Vem ska du träffa imorgon? Mina vänner!

(och Helan så klart!♥)

 

Mali!♥

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0