Vikare + Banan

Jag och Linnéa känner oss GAHA flitiga här vi sitter i detta underbara  klassrum med 95% koldioxid och 5% annan gas, tolka de hur ni vill, (p.g.a. att den här HOJJO ventilationen inte fungerar, vilket den inte gjort på si sådär hela terminen) och pluggar så mycket inför provet nästa vecka att hjärnan nästan ramlar ut.
Eller det är vad vår kära vikare Hanssystersomgickvilsenivet tror...
(måste hon verkligen tro eftersom vi fick världanas beröm om hur duktiga vi är gahahahahahahahha....)
 
Men jag kanske förstår henne liite eftersom jag först:
  • kommer inspringande 10 minuter försent.
  • sedan frågar om vi får gå ut och jobba, vilket jag fick ett väldigt kort och gott NEJ på
  • och just efter det så springer jag ut ur klassrummet för att köpa en banan. (Men den åt jag upp på vägen tillbaka för att undvika en explosion. Vilket jag nu kom på var en väldigt dålig ideé, annars hade jag ju haft sovmorgon hela dagen imon! Men jag var ju snäll mot bananen iaf! )
 
 
så lär jag mig engelska...


Kommentarer
gissavem

HAHAH, bra sammanfattning dära ligger å smågarvar ensam i min säng hära... känner mej koko :D

Svar: hahaha, hoho! VI ÄR koko! ;D
Elin Sundqvist

2013-02-05 @ 00:00:41
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0