En Nattugglas Tankar

Jag är en riktig nattuggla, jag jobbar allra bäst på kvällen och när det närmar sig natt.
Jag kan sitta och planera att jag ska plugga på eftermiddagen och inte få någonting gjort och sedan om jag sätter mig och skriver senare på kvällen så bara flyger fingrarna och kreativiten fram, skulle kunna fortsätta hela om det inte vore så att jag älskar att sova oxå, och för att jag är ganska trött ;-)
Om det skulle finnas kvällsskola så skulle jag nog gå det! Men tycker ändå det är mysigt att vara uppe tidigt på morgonen, när man väl kommit sig upp vill säga, är en riktig sjusovare oxå så jag tror jag borde bli vampyr... Fast vänta nu... då får man ju ALDRIG sova :-o 
Voj voj va stora problem man kan ha här i livet... Dags att ta natt innan jag skrivit ner alla mina nattuggle funderingar som ingen ändå förstår sig på! xp
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0