frusna höst bilder!

Här kommer Del 1 av de lovade bilderna från lördags trip! :)
Om någon undrar vrf jag alltid gör massa delar hit och dit så är det för att jag inte orkar lägga femhundrasjuttioen bilder i ett inlägg. fast de kanske någon smart människa redan räknat ut.. ;p
 
 
nu känner man att vintern är på väg!
 
 
frusen repstege väntar på att få gå i ide! 
 
 
fast än finns de lite orangea träd kvar här och där! :)
 
 
frusna stackars löv!
 
 
gillade den här bilden. tyckte den blev lite cool med skärpan på spindeltråden. :)
 
 
en stubbe, hehe ;)
 
 
En blomma eller va de nu är?!
 
Tyck gärna till om bilderna! :) Alltid kul att höra lite vad folk tycker om något man "gjort" :)
Å om du hittar en favorit får du oxå väldigt gärna skriva det! ;)
 
 
 
 


Kommentarer
Victoria

Alla var så snaaajjjsiga :)

Svar: TACK!!! :D
Elin Sundqvist

2012-10-22 @ 22:42:27
URL: http://nyfiiken.blogg.se
Amanda

Du må nog vara en riktig fotograf. Du har "tha feeling" som inte alla kan få. Som tex jag ;-)

Svar: Haha Tack! ;) Nja int vet ja! ;)
Elin Sundqvist

2012-10-24 @ 07:44:20
Amanda

meen jo ;) duvet, jag skulle säkert kunna ta likadana bilder, lika bra typ. MEN det är att komma på att fota dom, se vilken vinkel man ska ta och sådär. och det är de du gör!

Svar: Aja, alla har ju sitt sätt å fota på också! :p
Elin Sundqvist

2012-10-26 @ 19:24:55
URL: http://evaamanda.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0