Del 4- Stockholm.

Bildbomb från Grönan! ♥
 
 
träffade den här (lite läskiga) snubben när vi kom till grönan! ;)
 
 
trebent var han oxå..
 
 
Bella, Erica och Sanna i Tilt! ;)
 
 
Även Amanda och ElisabetH vågade sig på den!
 
 
Snurrigt värre! - Extreme.
 
 
Pangbilden!
-Så här ser Erica ut på varje bild man zoomar in! xp
 
 
liite längre mig var hon!
 
7/10 i Jetline! :D
 
 
sen blev de kvällen! :)
 
 
Regna gjorde de oxå! ;p
 
 
Mörkt, mysigt och såå fint överallt!♥
 
 
Extreme som lyser upp i mörkret! ;)
 

Härlig känsla att åka upp 80 meter i luften i mörkret!
Ner vägen var ju lite annan.. ;)
 
 
Trötta, blöta och skrattiga begav vi oss hemåt!
 
 
Hahaha.. De var som fler än en som fråga  om vi var från norrland.
Å skratta gjorde dom oxå.. Låter vi verkligen så hemskt??! xp
 
Fortsättning följer.. :D
 
 
 
 


Kommentarer
Marina

snygg ben style på mig haha ;) annars jätte fina å mysiga bilder ! <3

Svar: Haha, de är de som är de roliga me karusell bilder ;D Tack så mkt min fina Marina! ♥
Elin Sundqvist

2012-10-15 @ 17:58:52
URL: http://yngstaflickan.blogspot.com
Erica

Hahha Marina, jag då? inte bättre! ;) Riktigt fina bilder, du lyckas alltid Elin! ;)

Svar: Haha, du är så grym på varje karusell bild xD Nje, men Tack! :))
Elin Sundqvist

2012-10-16 @ 21:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0