Varför?

Ibland blir man så ARG så man bara skulle kunna explodera. Vad är det för fel på oss alla? Vi är alla (dom de handlar om) kristna och så beter man sig så här mot varann. Jag har funderat väldigt mycket på varför, varför man håller på så här mot varann. Jag kan inte förstå. Jag skulle verkligen vilja fråga och få folk att förstå hur sjukt de här är. Å ingen är bättre än dom andra de menar jag inte. Alla snackar vi bara massa skit hela tiden. Och jag är absolut inte bättre själv. Men jag vill bara att de här ska sluta. Blir arg, men mest är jag besviken och förstår verkligen inte varför det ska vara så här. Varför måste man bli indelad i grupper. Varför ska alla alltid dömma hunden efter håret? Om jag kunde förändra de här, förändra så alla inte bara dömmer andra och snackar skit, så skulle jag göra det...
 
~Fotoutställning 2012
 
Ta hand om er mina fina vänner därborta!♥


Kommentarer
Victoria

Hoff, i bland förstår man sig inte bara på allt och alla. Blir så sjuuukt less!

Ta hand om dig med kära du! <3

Svar: så sant! men man får ta de som det är. finns inte så mkt annat å gö känns de som.. <3 er
Elin Sundqvist

2012-11-21 @ 16:09:50
URL: http://nyfiiken.blogg.se
Malin

Bra skrivet, och jag håller med dig! <3
Allt är bara så konstigt just nu, och jag hoppas verkligen att allt blir bättre.

<3

Svar: Så är de! Man får hoppas och be! <3
Elin Sundqvist

2012-11-21 @ 18:55:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0