Turkey ♥ ~Part 1

Nu kommer de komma bilder från Turkiet ett bra tag framöver! Kan ju säga att jag nästan har kramp i fingrarna av att gå igenom alla bilder. Men det är ju kul oxå eftersom man glömt bort litegrann ;-)
 
Men bara så ni vet: De är är BARA från första dagen! Helt sjukt vad mkt bilder jag har därifrån! ;o
Och de är ju som inte ens hälften av bilderna från första dagen då! Väljer ut vissa bara.. ;-)
 
 
Solnedgång på väg till Turkey! :-)
 
 
Någon stad i Turkiet som vi flög över! Var otroligt mäktigt att se! Var svårt att få bra bild, men får duga! :)
 
 
Framme! :-D Min rektion när vi kom ut från flygplatsen var lite rolig! xP
Faschinerades helt av palmerna! Tyckte de var rikigt coolt, å så var det så varmt ;-)
 
 
Utsikten från Balkongen ;) Var typ 6 olika byggnader, hotell. Stort ställe :-)
 
 
En gång inramat av små typ pilträd, eller nått ;-)
 
 
En del av "Hotellet" :-)
 
 
Var ett familje hotell, mycket för barn :-) Men var inte bara famljer där ändå ;-)
 
 
PALMER! ;-D
(och snyggingen i bilden! Han är min...!)
 
 
Å så tog vi oss en tur till stranden! Var konstigt ljus men de var de på rikt oxå ;-)
 
 
Typical FirTree! ;-)
 
 
CIRKUS! ;-D
Påminde mig om deckarböcker jag läst när jag var mindre, dom såg ju ut som cirkus vagnar ;-)
 
 
Lite coolt att han rider barfota ;-)
 
 
Solen gick ned rätt ner i himlen, såg lite fränt ut ;-)
 
 
Night Light! :-)
 
 
GreenLigth! :-)
 
 
Vi sov i Hotell nr.3 :-)
 
Forts. följer..
 
 
 


Kommentarer
Victoria

Har jag sagt det förr, du är grym på att fota my giirl! :)

Svar: Haha thanx my girl! Vet inte om de är så sant men ;-)
Elin Sundqvist

2012-11-07 @ 16:42:38
URL: http://nyfiiken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0