Turkey Food!

Tänkte de kanske är nån som undrar vad vi åt där och är väldigt bra på ta matbilder, (vet inte varför de är så kul,Kanske för att jag är en gottegris?! x)) så tänkte lägga ut de bilder jag har ;-)
 
 
Haha, skillnad på min å M´s mat?! ;-)  Fast jag var inte hungrig så ;-D
 
 
Den där soppan var jätte SÖT! för söt enligt mig ;-)
 
 
En plätta tyckte victoria de såg ut som, jag tycker mer att de var en fylld scones typ ;-) Men då har ju jag smakat på den xp
 
 
Jordgubbsmelon! Mums :-D
 
 
Sista måltiden! Kanske syns xD
 
Bröd bordet i matsalen ;-)
 
 
Sallads bordet :-)
 
 
Typ nå ost grejs ;-)
 
 
Flingor ;-)
 
 
Jätte stort och fett mkt å välja på! ;-D
 
 
En glass som vi fick på flyget ;)
Och som jag inte tålde.. :p
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0