Saker Jag Måste Ta Tag I...

  • header
  • sängen
  • idrotts grejen
  • rensa mina bilder
  • göra massa kul...
 
 
En ska som jag tänkt på länge och som jag måste få fixat är min HEADER! Men måste ha hjälp att få in den i bloggen.. Kommer inte riktigt ihåg hur Linnéa förklarade.
Har gjort lite tester, men vet inte riktigt ännu :-)
 
 
 
Renbädda min säng :s Måste göra de men orkar inte... Otur att man inte har en Städtant ibland.. Var sjukt skönt å komma tbx till ett helt städat rum varje dag! ;-)
 
 
 
Har en Tråkig Idrottsuppgift jag oxå måste göra... Hojja.. Men ska in först 28 typ :-p
 
 
 
Kan ju tala om att jag inte bara har 1000 helt onödiga bilder på datorn...
 
 
Sen har jag en maaassa annat som jag oxå borde göra, saker som jag borde ta tid för..
 
 
Bl.a. leva livet och vara med mina CRAZYiga bästaste vänner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0