Långa Växter I Vatten..

Sitter och diskuterar viktiga saker med MyTwin, vi diskuterar mina namn på bilderna. Vi har lite olika åsikter här men de är ju tur att inte alla tycker som mig alltid..
 
 
Vass löv! Faktiskt var de jag som kom på de!!! ;-) - Elin
 
 
Röda blad! -Ester 
(Jag tycker det heter löv men på nå sätt fick Ester det till blad.. Kankse för att pappers blad (dom man skriver på) är gjorda av träd som BLADEN sitter på??!)
 
 
Långa växter i vatten! - Ester
(Alltså vem kommer på ett sånt namn??! Långa växter i vatten?? Dom är ju på land!)
 
 
Trädrot under blad! -.Ester
(de där var ju mer rimligt kanske!)
 
 
Gul Höst! - Elin
Lite tråkigt kom vi fram till, men lite fint oxå!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0