Bröllop!

På Lördag var jag, och massa annat härligt folk, på ett underbart Vackert bröllop! Riktigt roligt och väldigt fint och lyckligt par!
 
 
Sviin mysigt var de! :-)
 
 
Förrätten! Naminam! :-D
 
 
Varmrätten! Renskav, MUMS ;-D
 
 
Min ring och den fina dekarationen! :-)
 
 
Lite av den vackra brudens Klänningen och buketten :-)
 
 
 
Carolinas Ringar :-)
 
 
 
Lyckliga Herr och Fru Björkman! :-)
 
 
Bröllopstårtan! :-)
 
 
Tårtskärning ;-)
 
 
 
Fick med nån annans blixt, resultatet blev lite coolt tkr jag ;-)
 
 
Min frisyr! :-)
gjord av: Matilda
 
 
 
(Hade inte tid att blogga igår och internetet tjorvade på dagen så blev en liten blogg paus där som jag ursäk¨tar så mycket för!)


Kommentarer
Carolina

Du fick ju bra bilder! :)

Svar: Tack! :))
Elin Sundqvist

2012-11-18 @ 13:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0