Baka, baka kaka!

Har just bakat en mockaruta! Få se hur den blir, va lite annat recept ;p
Väldigt länge sen jag bakat och är inte ofta de händer, men när jag sätter igång med det (som de mesta annat) så tycker jag de är väldigt kul och så avslappnande :D
(å vi behöver ju inte prata om va man gör me den resterande smeten...xp)
 
 
- en härlig natt med härliga vänner!
 
 
-Hahaha, hitta en väldigt.. hrm knasig bild i samband me de xD Hoppas min pannlob aldirg blir mogen!!! 
Å va jag tycker om mina vänner! ♥
 
 


Kommentarer
Victoria

Sällan ja kommenterar;p

men att vi tycker om dig med, vi sku behöva ta en ny sån natt nångång:) <3

Svar: hehe, naaw! Jaa, de borde vi!!! :-)<3
Elin Sundqvist

2012-12-08 @ 01:38:01
Emmy

Å vi tycker om dig lika mycket! <3

Svar: Tack Sötisar!<3
Elin Sundqvist

2012-12-08 @ 17:07:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0